niedziela, 28 września 2014

Problem...

Słuchajcie, jest pewna sprawa, gdyż nie dodam rozdziału w niedziele, tak jak planowałam, a w... w sumie nie wiem. Leżę chora w łóżku, i choćbym nie wiem, jak się starała, nie mogę napisać za wiele, ponieważ przez łzy cała klawiatura rozmazuję mi się. Mam bardzo czułe oczy, a w stanie przeziębienia, łzy lecą niczym wodospad Niagara... (Nie wiem, jak to się pisze :D) W każdym bądź razie, nie pogniewacie się, jeśli rozdział będzie z lekkim opóźnieniem? :) W sumie, nie wiem po co się tłumacze, ale uważam, nie nie byłoby w porządku nie przedstawić wam sprawy, bo naprawdę nie jestem jak inne, niektóre chamskie autorki. :)

PS. Gdyby ktoś czegoś nie wiedział, w "Informacje" Znajdziecie te naj ważniejsze.

Kocham was mocno, i jeszcze raz przepraszam. Jak tylko poczuję się lepiej, wezmę się za rozdział.♥

ASK.FM- Chcesz wiedzieć coś więcej, albo po prostu pogadać? Zapraszam.

RYSUNKI- Niedługo dodam kilka nowych prac, więc zachęcam do komentowania

KOMENTUJCIE ROZDZIAŁ, BO TO MOTYWUJE, A KIEDY JESTEM CHORA, I TAK SIĘ NUDZĘ, WIĘC BĘDĘ MIAŁA CO CZYTAĆ :)

8 komentarzy:

  1. Nic nie szkodzi. Nie martw sie , kto chce to poczeka na nowy rozdzial :)) Ja bede czekac <3 Zdrowiej kochana i wracaj z nowym rozdzialem :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj a tak ciekawie się zapowiadało ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne opowiadanie, jeżeli chciałabyś mieć do niego niesamowity zwiastun zapraszam na strone http://zwiastuny-dla-blogow.blogspot.com/ ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie piszesz <3 czekam na kolejny:;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowiej bo trzymaszz nas w napięciu !;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy mniej więcej next???

    OdpowiedzUsuń