wtorek, 26 maja 2015

UWAGA!!!

Dobra, trzymanie Was w niepewności, kiedy czekacie na rozdział nie jest w porządku, tym bardziej, że sama wiem, że rozdziału już najprawdopodobniej nie będzie. Mam do przodu ostatnie 4 rozdziały, więc prędzej czy później musiałabym to zakończyć. Przepraszam tylko, że tak długo trzymałam was w niepewności.

Jest szansa na na nowe opowiadanie, ale spokojnie, gdybym się zdecydowała je publikować, na pewno nie dopuściłabym do takiej samej sytuacji jak tu.

Dziękuję Wam bardzo serdecznie, że byliście ze mną, za każdy komentarz i wyświetlenie, to było niesamowite♥
Kocham Was i do kiedyś tam♥

6 komentarzy:

  1. Czyli, że to już koniec? Jeśli tak to rozumiem, ale to straszne. Kocham

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tego nie komentować . Ale skoro to zaniedbalas to pewnie z nastepnym też tak będzie . Szkoda ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem :c będzie jeszcze jakieś zakończenie czy tak po prostu to zostawisz? Proszę cię, dodaj jeszcze coś, choćby jeden jedyny rozdział. Naprawdę szkoda, żeby taka wspaniała historia została zakończona... bez zakończenia.
    Mimo wszystko bardzo dziękuję ci za to opowiadanie, jedno z moich ulubionych zresztą.<3 niestety taka już jestem, że przez następne... Prawdopodobnie kilka lat ciągle będę miała nadzieję, że wróci ci wena i chęci na TO ff. Nigdy nic niewiadomo, prawda? :)
    Naprawdę dziękuję i powodzenia z nastepnym blogiem, jeśli postanowisz go założyć :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, a ja znalazłam to ff wczoraj i zarwalam noc zeby to przeczytać, proszę dodaj coś, moje fav ff 😍 😭

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam napisz chociaż jskies zakończenie! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałam powiedzie że czytam to opowiadanie w każdej wolnej chwili i wlasnie skonczylam i zakochalam sie w nim :-) naprawdę jest cudowne nie wiem czemu chcesz je skończyć dobrze Ci idzie bardzo dobrze ;;) serio szkoda ze chcesz już skończyć a taka się w wciagnelam :((( napisz choć co będzie dalej proszę ; ) wiem ze pewnie nie masz czasu albo ochoty ale proszę :) bardzo lubię to opowiadanie więc jest mi przykro ze to już koniec :(( ale wykonałas kawał dobrej roboty ;* szkoda ze chcesz to skończyć ; ( ale liczę na to że będziesz pisać coś innego tak samo genijalnego ;)

    OdpowiedzUsuń