piątek, 13 marca 2015

Więc...

Nawet nie wiem, co mogłabym powiedzieć, żeby choć trochę się usparwiedliwić, ale to chyba nie ma sensu. Chce tylko powiedzieć, że to, że nie dodaję nic, nie było moją winą, nie miałam na to wpływu. Jedno krótkie pytanie, jest tutaj ktoś jeszcze? Jeżeli chcecie, mogę znów zacząć pisać, ale tu prośba do was. Jeżeli chcecie, abym jednak dokończyła historię Justina i Abygail, każdy kto zobaczy ten post, i jest moim czytelnikiem, niech da jakikolwiek komentarz. Chcę wiedzieć, czy jest po co na nowo to rozpoczynać.

Nie ma sensu, żebym się jakoś szczególnie tłumaczyła. Miałam problemy z internetem, co w sumie jest dość zabawną sytuacją, ale teraz znów mam możliwość dodawania.

Wiem, że powinnam zrobić to na samym początku, ale niezmiernie was wszystkich przepraszam.

To tyle, postawcie w komentarzu chociaż kropkę, cokolwiek :)

29 komentarzy:

  1. Ja chce zebys kontynuowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje ze bedziesz posac dalej to opowiadanie jest swietne, różni się całkiem od innych i dlatego tak bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz dalej, uwielbiam to ff :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Blagam pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  6. Codziennie sprawdzam czy nie dodalas czegos nowego! Nie mogę się doczekać kolejnch rozdziałów. @newyorkismy

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak pisz uwielbiam te opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście, że tu jesteśmy i koniecznie pisz dalej! :))) Nawet nie wiesz jak się stęskniłam <3 wracaj szybko! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem:(
    Mam nadzieję, że wrócisz:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Kontynuuj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Przez cały ten czas ciągle sprawdzałam czy nie dodałaś czegoś nowego! Pisz dalej to opowiadanie bo jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku! Doczekałam się! :D Pisz dalej !

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak nie będziesz pisać dalej to się wkurze -.-.... Także nie masz wyjscia xD Ale poważnie - uwielbiam to ff i musisz je kontynuowac <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No jasne że chcemy! Masz pisać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Koniecznie pisz to fanfiction dalej!!! :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko jak ja sie cieszę że wróciłaś! Pewnie że masz pisać dalej <3 <3 <3 Nie mogę sie doczekać aż dodasz rozdział :-)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz pisz piasz pisz pisz pisz pisz pisz pisz xD

    OdpowiedzUsuń
  19. Pisz pisz pisz pisz pisz !!! *-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Dopiero zobaczyłam tą notke i jasne że MASZ PISAĆ DALEJ! przecież to ff jest genialne i przede wszystkim oryginalne :) Naprawdę stęskniłam się za Justinen i Abygail <3 i oczywiście czekam na nastepny rozdział :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisz! To jest jedno z moich ulubionych ff. Nie rób mi tego, nie kończ tego w taki sposób. Masz dużo czytelników którzy tylko czekają na nowy rozdział. Dokończ tą historię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisz proszę Cię, to moja ulubione ff. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. :) <3 :) <3 :) <3 :) <3

    OdpowiedzUsuń