czwartek, 10 lipca 2014

Prolog

                                                                 


Co połączyło dwa, zupełnie inne światy? Hmm, spóźnienie. ONA, spuźniła się. On, z czystej grzeczności zaproponował podwózkę. Nienormalna, bo wsiadła do samochodu zupełnie obcego faceta? Pewnie tak. A co kiedy to wcale nie było pierwsze i ostatnie spotkanie? Raczej tto nie możliwe, gdyż jest wolontariuszem w domu Abygail...


Ona, nie ma praktycznie nic. Wychował ją dom dziecka. Nie widziała rodziców, i zapewne nigdy nie zobaczy.

On, ma wszystko czego tylko zapragnie na pstryknięcie palcem. Bogty właściciel firmy, którą odziedziczył po rodzicach.

Jednak, przeszłość wlecze się za nami nie ubłagalnie...




______________________________________________________

Cześć wszystkim! Oto prolog, który może nie mówi zbyt wiele, ale tak a być. :D Zapragnęłam blogować, więc to robię. Mam nadzieje, że przyjmiecie mnie ciepło, razem z moją chistorią :)

Jakie kolwiek pytania kierować na aska, którego macie w zakładce "Mój ask" :)

15 komentarzy:

  1. *spóźnienie
    *podwózkę
    Świetnie się zapowiada ale proszę popraw ortografię.Nie chcę się obrazić czy coś ale rzuca się to w oczy :)
    Z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na 1 rozdział ;). Bardzo mnie to zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, dużo to dla mnie znaczy. :)

      Usuń
  3. Zaciekawiło
    Popracuj nad ortografią i interpunkcja ;) genialne *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, jasne. Moje pierwsze ff i przepraszam za jakiekolwiek błędy :)

      Usuń
  4. popracuj nad ortografia :)
    tez kiedys mialam bloga z ff i wiem ze czasem pisze sie je szybko, z pospiechem i czasem po prostu nie da sie wszystkiego ogarnac, natomiast jesli nie bylam pewna pisowni jakiegos wyrazu najzwyczajniej wchodzilam w google i ja sprawdzalam. najczesciej do ff zniechecam sie w czasie czytania prologu lecz z tym ff jest zupelnie inaczej. dlaczego? moze dlatego ze jestem belieber, moze dlatego, ze to opowiadanie jest inne, a nie typu np. justin chodzi z toba do szkoly i sie nie lubicie pozniej cos sie staje on nagle staje sie dla ciebie mily i sie w sobie zakochujecie lub przyjaciolka zmusila cie do pojscia na jego koncert, ty go nienawidzisz on wybiera sie na ollg i zakochujecie sie w sobie cos tam cos tam ;) twoj jest jednak przemyslany :) oczywiscie czekam na rozdzial nr 1, bede czytac i komentowac kazdy post sie tutaj pojawiajacy, bloga oczywiscie dodaje do zakladek, a tobie zycze sukcesow z opowiadanien, duzo czytelnikow oraz weny. pozdrawiam Daria. ask: @louixst , twitter: @biebsiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu...naprawdę dziękuję, za te słowa :) Przyjmuję krytykę. Oczywście za nią też dziękuję. :) Postaram się poprawić:) Uwierz, też nie nawidzę takich FF :)

      Usuń
  5. chcialam jeszcze dodac ze piszesz super, tak lekko sie to czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodałaś 4 razy ten sam komentarz w spamie, to irytujące. Wystarczyło raz.


    @faithbieber96
    http://swaagbiebeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże djbfgdh dziewczyno prolog genialny!
    Na pewno będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko by było ok, gdyby nie te błędy...
    @bizzlovey // tlumaczenie-precious

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, błedami się nie przejmuj (;/) Będzie dobrze. Tak trzymaj (*-*)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zainteresował mnie twn początwk, choć to dopiero prolog. Myślę, że całe opowiadanie będzie wspaniałe, tak, jak te pierwsze parę zdań. Wyczytałam tutaj w innych komentarzach, że popełniłaś kilka błędów ortograficznych. Pff, nie przejmuj się, to się zmieni z czasem pisania, uwierz mi. Haha, ja piszę ff, a nie zwróciłam uwagi na żaden błąd ;D A za tę różnicę wieku między nim, a nią, będę Cię notmalnie po stopach całować haha, kocham różnice wieku ;p Mogłabyś informować mnie na asku? ask.fm/Paulaaa962 . Do następnego, weny życzę :)
    black-tears-jb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń